Demo gratuit Cere o cotatie Newsleter


Consultanta

Analiza situatiei curente

Aceasta analiza ar trebui sa ofere un reper referitor la situatia companiei in contextul pietei, sa defineasca resursele interne ce trebuie implicate in crearea strategiei CRM si, in cazul in care compania a mai incercat implementarea unei astfel de strategii in trecut, sa identifice punctele blocante.

Consultantii Liquid CRM, impreuna cu dumneavoastra, vor lucra la definirea proceselor de business care vor sta la baza implementarii solutiei CRM. Aceste procese vor reprezenta coloana vertebrala a activitatii companiei dumneavoastra, avand ca scopuri uniformizarea informatiei in cadrul companiei, uniformizarea activitatii angajatilor dumneavoastra, comunicarea transparenta intre departamente si posibilitatea analizarii rezultatelor prin rapoarte clare.

In cadrul acestei faze vom identifica ariile majore de business ce vor fi adresate de solutia CRM. De asemenea, vom identifica toate activitatile colaterale necesare implementarii cu succes a solutiei CRM - configurari infrastructura, integrari, import si conversie date, etc.

Tot in cadrul acestei activitati vor fi definite specificatiile functionale ale aplicatiei, precum si indicatorii de performanta ce vor putea fi urmariti dupa implementarea solutiei.

In cazul in care doriti formalizarea proceselor in cadrul companiei in scopul unui management mai bun al activitatii sau pentru o viitoare certificare ISO, consultantii nostri va pot ajuta si cu definirea de proceduri detaliate de lucru atat la nivel de companie, cat si pentru fiecare departament in parte.


Liquid CRM

CRM

Servicii

Produse

Contact
© Liquid CRM I Termeni si conditii