Demo gratuit Cere o cotatie Newsleter


StartCRM

CRM pentru service si suport clienti

Ofera suport excelent clientilor tai prin reducerea timpului necesar rezolvarii problemelor, rezolvarea acestora de la prima interactiune si monitorizarea proactiva a solicitarilor.

Beneficii pentru departamentul de service:

CheckBlue Reduceti costurile operationale legate de service si suport
CheckBlue Cresteti satisfactia si gradul de retentie al clientilor
CheckBlue Rezolvati mai rapid solicitarile clientilor
CheckBlue Control total asupra resurselor utilizate in activitatea de servcie
CheckBlue Identificati noi oportunitati de vanzare catre clienti existenti
CheckBlue Identificati probleme si reactionati in timp util

 

Sistemul de tickete da acces tuturor angajatilor implicati in procesul de suport la informatiile relevante necesare solutionarii. Toate interactiunile sunt stocate in dosarul clientului.

Managerii pot monitoriza activitatea departamentului cu ajutorul automatizarii proceselor de notificare si escalare, iar clientii pot fi tinuti la curent cu stadiul solicitarilor lor.

Respecta SLA-ul agreat si prioritizeaza solicitarile in functie de termenii contractuali, categorie, severitate etc. Distributia solicitarilor si a taskurilor de remediere se poate automatiza in functie de pregatirea personalului, prioritate sau zona geografica. Alege mix-ul ideal de politici si procese astfel incat sa poti oferi un service de calitate, tinand costurile sub control.Angajatii au acces la detaliile despre client, contractele in vigoare, produsele sau serviciile contractate. Rezolva solicitarile in functie de prioritate, SLA sau orice combinatie de criterii specifice are afacerea ta.

suporticon

Reduceti costurile asociate departamentului de suport printr-o utilizare mai eficienta a resurselor si automatizarea unor procese, precum si prin furnizarea de acces clientilor la baza de cunostinte si solutii.

Economiseste timp si bani permitand clientilor sa isi inregistreze singuri tickete de suport sau reclamatii si sa urmareasca evolutia acestora sau sa vizualizeze informatii relevante despre relatia cu compania ta precum: facturi, plati inregistrate, urmarire livrari etc.

Functionalitati

Managementul contractelor de service Genereaza mai multi prospecti de calitate si gestioneaza distributia lor in cadrul echipei. Managementul solicitarilor Gestionezi solicitarile, reclamatiile clientilor, interventiile de service si timpul alocat rezolvarii acestora
Managementul SLAPrioritizezi solicitarile clientilor in functie de nivelel de service agreate contractual. Automatizare fluxuri de lucruConfigureaza fluxurile de lucru, aprobari, notificari in functie de specificul afacerii, pentru o productivitate crescuta.
Managementul activitatilorGestionezi usor interactiunile cu clientii (intalniri, telefoane, task-uri) si ai acces la istoricul complet al clientului. Portal suport clientiClientii pot inregistra solicitari de suport si monitoriza stadiul acestora. Pot avea acces si la facturi, plati, etc.
Managementul proiectelorGestionati proiectele existente si monitorizati evolutia acestora, asignati sarcini si controlati resursele utilizate. Baza de cunostinteReduce timpul necesar rezolvarii solicitarilor, folosind experienta anterioara a intregului departament.
Managementul fluxurilor de lucruCreeaza procese predefinite, alerte sau notificari pentru a reduce munca manuala si a creste productivitatea. Raportare si analizaAcces la rapoarte de activitate si eficienta, astfel incat poti interveni din timp pentru remedierea unor probleme sau pentru imbunatatirea unor procese.

 


Liquid CRM

CRM

Servicii

Produse

Contact
© Liquid CRM I Termeni si conditii