Demo gratuit Cere o cotatie Newsleter

SugarCRM

Imbunatatirea calitatii serviciilor oferite clientilor

Este binecunoscut faptul ca este mai usor sa vinzi un produs unui client existent decat unui client nou. Cu ajutorul SugarCRM, puteti avea incredere ca sesizarile clientilor dumneavoastra sunt tratate in mod rapid si corect. Mai mult, puteti centraliza sesizarile primite de la clienti prin canale diferite intr-un sistem unic de raportare si urmarire.

Beneficii SugarCRM pentru Customer service:

Managementul centralizat al tuturor sesizarilor primite de la clienti
Reduceti costurile operationale legate de service si suport
Rezolvati mai rapid solicitarile clientilor
Urmariti frecventa incidentelor pentru a imbunatati calitatea produselor oferite
Cresteti satisfactia si gradul de retentie al clientilor
Control total asupra resurselor utilizate in activitatea de service

 

SugarCRM pentru CustomerService

ButonPret.png
ButonTestDrive.png
ButonVideo.png

Managamentul incidentelor

Managamentul activitatii de service

tickete

Baza comuna de cunostine

Administrarea contractelor de service

Urmarirea incidentei reclamatiilor

cases

Portal self-service

Pentru mai multe informatii legate de acest produs, va rugam sa ne contactati folosind formularul din aceasta pagina.


Liquid CRM

CRM

Servicii

Produse

Contact
© Liquid CRM I Termeni si conditii