A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/crmcon87/public_html/liquidcrm.ro/system/codeigniter/core/Exceptions.php:185)

Filename: core/Security.php

Line Number: 203

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/crmcon87/public_html/liquidcrm.ro/system/codeigniter/core/Exceptions.php:185)

Filename: hooks/pick_language.php

Line Number: 18

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/crmcon87/public_html/liquidcrm.ro/system/codeigniter/core/Exceptions.php:185)

Filename: hooks/pick_language.php

Line Number: 18

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/crmcon87/public_html/liquidcrm.ro/system/codeigniter/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 665

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Creating default object from empty value

Filename: models/theme_m.php

Line Number: 142

A PHP Error was encountered

Severity: 8192

Message: Non-static method Lex_Parser::inject_noparse() should not be called statically, assuming $this from incompatible context

Filename: libraries/Template.php

Line Number: 285

Liquid CRM - Software CRM

CRM_03
Software CRM

Demo gratuit Cere o cotatie Newsleter

Software CRM

Un software CRM nu trebuie privit ca un scop in sine ci doar ca o unealta ce va permite implementarea unei strategii si atingerea unor obiective.

CRM se bazeaza pe tehnologie pentru a standardiza, automatiza si eficientiza procesele de business din cadrul organizatiei, fie ca acestea vizeaza direct interactiunea cu clientii, fie ca sunt procese administrative sau de back-office.

Un software CRM va permite, in varianta cea mai simpla, un sistem de management al datelor clientilor si al istoricului interactiunilor cu acestia.

In functie de obiectivele si strategia companiei, pentru fiecare departament se pot dezvolta procese si proceduri de lucru ce va vor permite optimizarea activitatii si o imagine clara a activitatilor desfasurate de angajatii dumneavoastra:

1. Automatizarea procesului de vanzare

Un software CRM va da posibilitatea de a eficientiza procesul de vanzare, minimizand timpul pe care reprezentantii dumneavoastra de vanzari il petrec in fiecare faza a procesului. Aceasta functionalitate va ofera, prin rapoarte detaliate, un grad ridicat de intelegere a modului in care gestionati oportunitatile, teritoriile, relatia cu competitia, procesul de ofertare, precum si orice alta componenta a procesului de vanzare.

2. Optimizarea activitatii de marketing

Un sistem CRM va ofera posibilitatea de a identifica noi prospecti, de a genera lead-uri pentru echipa de vanzari, de a crea segmentari precise ale bazei de clienti existenti, de a masura rezultatele campaniilor de marketing atat in termeni de venituri, cat si de imagine, de a crea campanii de comunicare.

3. Imbunatatirea calitatii serviciilor oferite clientilor

Fie ca este vorba de un departament de customer care sau unul de service, un software CRM va da posibilitatea de a urmari toate sesizarile primite din partea clientilor dumneavoastra. Pe termen scurt, puteti urmari daca solicitarile acestora sunt rezolvate in timp util si de a crea automatizari care sa va asigure ca nu exista intarzieri in raspunsurile oferite clientilor. Pe termen lung, puteti observa care sunt principalele nemultumiri ale clientilor si puteti, astfel, crea noi procese care sa imbunatateasca semnificativ calitatea serviciilor oferite la nivelul intregii baze de clienti.

4. Management informat in timp real

Dincolo de imbunatatirea activitatii angajatilor dumneavoastra, un sistem CRM este o unealta extrem de puternica pentru un manager. O astfel de solutie va da posibilitatea de a genera rapoarte legate de orice activitate din cadrul companiei dumneavoastra. Datele pe care le veti vedea vor fi mereu in timp real, astfel ca veti avea o imagine exacta asupra activitatii analizate. In plus, puteti vedea previziuni de venituri sau de cheltuieli pe termen mediu si lung pentru a putea lua deciziile corecte in conducerea activitatii pe care o desfasurati.


Liquid CRM

CRM

Servicii

Produse

Contact
© Liquid CRM I Termeni si conditii