CRM_04
Beneficii CRM

Demo gratuit Cere o cotatie Newsleter

Beneficii CRM

Desi beneficiile implementarii unei strategii CRM pot diferi de la o companie la alta in functie de strategia si obiectivele companiei, de resursele si cultura organizationala existente, cateva beneficii sunt universal valabile in cazul oricarei astfel de implementari.


Name

Cresterea vanzarilor prin:

  1. Scurtarea ciclului de vanzare
  2. Imbunatatirea procesului de generare a prospectilor
  3. Cross-sell si up-sell in conturile existente
  4. Automatizarea proceselor si eliminarea activitatilor repetitive
  5. Valorificarea mai buna a oportunitatilor
  6. Reducerea/Eliminarea numarului de clienti pierduti
  7. Accesul rapid la informatie ce determina imbunatatirea productivitatii
Name

Cresterea gradului de retentie si a satisfactiei clientilor prin:

  1. Urmarirea competitiei si a reactiilor pietei
  2. Segmentarea bazei de clienti ce va permite crearea de campanii de loializare targetate
  3. Acces rapid la informatii complete despre clienti si preferintele acestora
  4. Rezolvarea mai rapida a solicitarilor clientilor
  5. Fluxuri de lucru automatizate
  6. Eliminarea blocajelor si timpilor morti
Name

Scaderea costurilor operationale prin:

  1. Reducerea costurilor administrative si de sales support
  2. Eliminarea taskurilor repetitive si a timpilor morti in executie
  3. Automatizarea proceselor din cadrul companiei
  4. Urmarirea si analizarea performantelor la nivel de angajat, departament si companie
  5. Reducerea erorilor umane
  6. Alegerea celor mai eficiente canale de vanzare si comunicare cu clientii
rapoarteCRM

Rapoarte relevante despre activitatea companiei si a angajatilor:

  1. Decizii rapide si informate
  2. Identificarea si diagnoza eventualelor probleme in timp util
  3. Identificarea de noi oportunitati de dezvoltare
  4. Strategii de vanzari si marketing
  5. Imbunatatirea proceselor de lucru

 

 

 

 

 

 

 

 


Liquid CRM

CRM

Servicii

Produse

Contact
© Liquid CRM I Termeni si conditii