A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/crmcon87/public_html/liquidcrm.ro/system/codeigniter/core/Exceptions.php:185)

Filename: core/Security.php

Line Number: 203

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/crmcon87/public_html/liquidcrm.ro/system/codeigniter/core/Exceptions.php:185)

Filename: hooks/pick_language.php

Line Number: 18

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/crmcon87/public_html/liquidcrm.ro/system/codeigniter/core/Exceptions.php:185)

Filename: hooks/pick_language.php

Line Number: 18

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/crmcon87/public_html/liquidcrm.ro/system/codeigniter/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 665

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Creating default object from empty value

Filename: models/theme_m.php

Line Number: 142

A PHP Error was encountered

Severity: 8192

Message: Non-static method Lex_Parser::inject_noparse() should not be called statically, assuming $this from incompatible context

Filename: libraries/Template.php

Line Number: 285

CRM - administrarea relatiilor cu clientii

CRM

CRM_01
Ce este CRM

CRM_02
Strategie CRM

CRM_03
Software CRM

CRM_04
Beneficii CRM



Vanzarile au devenit din ce in ce mai complexe si dificile, mai ales in contextul economic actual. CRM este o componenta de baza in atragerea de noi clienti si cresterea celor existenti. Relatiile excelente cu clientii si satisfactia acestora au stat intotdeauna la baza oricarei afaceri de succes.

Cele mai presante probleme ale oricarui manager sunt de a gasi modalitati de a imbunatati performanta businessului, de a indeplini cerintele clientilor si toate acestea cu costuri cat mai mici.

Azi, mai mult ca oricand, o strategie CRM implementata cu succes poate fi factorul determinant in succesul sau chiar supravietuirea unei companii.

Clientii si comportamentul acestora sunt in continua schimbare. Canelele noi de comunicare, retelele sociale, informatia usor accesibila dau clientilor un grad de libertate si o putere mai mare ca oricand, permitandu-le sa sanctioneze prompt calitatea slaba a produselor sau a serviciilor si in acelasi timp sa promoveze experientele placute, devenind avocatii brand-urilor care le-au castigat loialitatea.

Solutiile oferite de Liquid CRM ajuta companiile sa valorifice la maxim potentialul de business existent in portofoliul de clienti prin imbunatatirea proceselor de vanzari, marketing si customer service, crescand gradul de loialitate al clientilor. In acelasi timp, implementarea solutiilor Liquid CRM permite oricarei companii sa isi creasca vanzarile, sa reduca costurile operationale si sa-si imbunatateasca profitabiliatea.

top

CRM_01

Ce este CRM

CRM = Customer Relationship Management (Managementul Relatiilor cu Clientii)

Desi termenul CRM este asociat cel mai des cu un produs software, abordarea corecta este de a privi CRM ca o strategie de business centrata pe nevoile clientului, pe comunicarea permanenta cu acesta si pe optimizarea proceselor din cadrul unei companii pentru a oferi clientilor sai cea mai buna experienta posibila, in scopul cresterii profitabilitatii, eficientei si reducerii costurilor operationale. Citeste mai mult >>>

top

CRM_01

Strategie CRM

Plecand de la definitia CRM drept “o strategie de business ale carei rezultate optimizeaza profitabilitatea, veniturile si satisfactia clientilor, prin organizarea unei companii in jurul segmentelor de clienti, prin incurajarea  comportamentelor ce maresc satisfactia clientilor si prin implementarea de procese ce au clientul in centrul atentiei”, o strategie CRM coerenta trebuie sa aiba in vedere cateva directii clare. Citeste mai mult >>>

top

CRM_01

Software CRM

CRM se bazeaza pe tehnologie pentru a standardiza, automatiza si eficientiza procesele de business din cadrul organizatiei, fie ca acestea vizeaza direct interactiunea cu clientii, fie ca sunt procese administrative sau de back-office. Citeste mai mult >>>

top

CRM_01

Beneficii CRM

Desi beneficiile implementarii unei strategii CRM pot diferi de la o companie la alta in functie de strategia si obiectivele companiei, de resursele si cultura organizationala existente, cateva beneficii sunt universal valabile in cazul oricarei astfel de implementari. Citeste mai mult >>>

top


Liquid CRM

CRM

Servicii

Produse

Contact
© Liquid CRM I Termeni si conditii